Tomaten Sub-Arctic Plenty är det många som gillar och odlar regelbundet, just för att den är pålitlig och ger bra skörd även en kall och tråkig svensk sommar. Men den är inte ensam i sitt slag, den ingår tillochmed i en serie. 😀 Jag testade Sub-Arctic Cherry sommaren 2025 och föll pladask, vilken toppensort! JagContinue reading
Kategori: 2026
-
Sub-Arctic Cherry och andra tomater i Sub-Arctic serien
3
-
Busk-kokbönan Mor Kristin
0
-Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Cramers Blommor- Sommaren 2025 var ingen höjdare för mig… Jag hann varken vattna eller gödsla ordentligt men ändå var det många grönsaker som snällt gav skörd ändå, som busk-kokbönan Mor Kristin. Vilken toppensort! 😀 Låter namnet bekant kanske? Om du gillar äldre kultursorter så är du säkert redan välContinue reading


